Archiwum bloga

piątek, sierpnia 19

Kawałek z bloga AC



 >Miku<
Nyappy o(≧∀≦)o
Tu Miku. Właśnie się kąpię. Wyciągam moje krótkie nogi (>_<) Właśnie zrobiłem zdjęcie mojej stopy Lol sorry za pokazywanie tego 。°・(>_<)・°。 Dziś mieliśmy występ na żywo w Nagoya☆ Jest wspaniale kiedy scena jest taka duża, bo wtedy możemy po niej biegać. w(☆o◎)w Już na próbie byliśmy bardzo podekscytowani. I potem występ na żywo. Próbowałem dać z siebie wszystko, dzięki mojemu motto na dziś: „Biegnij dalej, zwłaszcza kiedy jesteś już zmęczony, po prostu biegnij” Czułem się świetnie. Pozdrowienia od “Café-kko” (fani An Cafe <;), dźwięki naszej muzyki. Wszystko poszło świetnie. To był taki fajny występ, mamy nadzieje na osiągnięcie tego samego w Kanagawa i w Tokio. Ale dziś także było wiele “incydentów”. Po pierwsze, mój rozporek był szeroko otwarty (>_<) bardzo frustrujące. Po drugie, z jakiejś przyczyny na moim ramieniu miałem taśmę samoprzylepną. I na koniec, moje akcesoria utkwiły w tamburynie tworząc jakąś zwariowaną układankę. Jestem taki nabuzowany. (>_<) ale to nic. Mogę powiedzieć, że jestem gościu i niech będzie co ma być. ☆ Byłem zmartwiony tym, że ludzie z przodu sceny musieli się czuć trochę tak, jak w klatce. Czułem się źle, bo musiałem powiedzieć ludziom aby się troszkę cofnęli. To miło wyglądało, bo inni fani im pomagali. Byłem szczęśliwy (≧Д≦) Ou, przy okazji. Przed chwilką przeczytałem list. Wierzę, że ludzie mogą “zresetować” swoje życia. Więc spędźmy życie na jedzeniu razem (*^_^*) To wszystko. Bye nyappy! o(≧∀≦)o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz