Archiwum bloga

piątek, lipca 15

Hey, ho! Let's Go!





Konnichi wa! Nazywam się Martyna (Martee) i mam 13 lat. Nie dawno stwierdziłam, iż moje paplanie na temat rzeczy których inni nie lubią, nie znają, lub nie rozumieją jest bezsensu. Właśnie po to założyłam tego bloga. Będę tutaj pisać najróżniejsze bzdury (i nie tylko), które mi siedzą w głowie. Kto wie? Może ktoś z was się tym zainteresuje? Jestem wielką fanką An Cafe, Miyaviego i Marilyna Mansona. Uwielbiam wgapiać się w Nyan.Cata! Kocham jednorożcolamy i różowe niewidzialne jednorożce. Co tu jeszcze mogę powiedzieć...? Jak większość nastolatków mam bałagan w pokoju. Muszę jeszcze zaszpanować tym, że kiedyś grałam na flażolecie! Teraz gram na fingerdrums... czyli na perkusji, na której gra się palcami... Gdybym wywaliła wszystkie meble z pokoju, może by mi się zmieściła prawdziwa, ale... nie! Nie mogę nawet myśleć o rozstaniu z moim komputerem!
Były gitarzysta An Cafe - Bou Minisuka (Kazuhiro Saitou)
Nyan.cat
An Cafe - Aktualny skład
An Cafe - Były skład
Marilyn Manson
Miyavi <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz